Heyo.

Vet att ni saknat mina fantastiska gifs. 
 
Veckans andra jobbdag och livet är tillbaka som vanligt, att hålla rutiner och order och ha kul. Har lagt mig tidigt och haft mobillimit på 21.00, efter det läsa tills jag tröttnar. Det är väl något slags nyårslöfte till mig själv tror jag. Imorgon har jag babysit, så det blir nog lite senare - men förhoppningsvis inte för sent... Så skönt att sova. 
 
Diskuterar våren med mina vänner och det finns så mycket vi vill hinna med, så helgerna lär bli helt packade med äventyr - eller rättare sagt, de måste bli!!! 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Jag har läst din blogg ganska länge och älskar dina inlägg och allt, skulle va så kul om vi kunde träffas någon dag? :$$$$$$$

Svar: Absolut, är lite blyg dock.... :$$$
Johanna Dahlborn

2 Lina:

skriven

Jag måste göra katakomberna, Eiffeltornet, Triumfbågen, Tour Montparnasse, Versailles, Musée d'Orsay, Jardin du Luxembourg, Sacre Coeur, Notre Dame, La Promenade Plantée, Le mur des Je t'aime, Disneyland, Angelina... Och mycket mer... HJÄÄÄÄLP

Svar: Har gjort lite av det där iaf!!!! Men så mycket att göraaaaaa
Johanna Dahlborn

3 Hanna:

skriven

Heyo, let's do all the things!!

Svar: Yaaa!!!!!
Johanna Dahlborn

Kommentera här: