Diné.

Clément fick för sig att tända en massa ljus mitt under middagen, och trots att jag var skeptisk först så blev det ju faktiskt riktigt mysigt. Åt middag med två busfrön som sa alla möjliga fula ord till varandra, men det var ändå en lugn måltid med löskokta ägg, brödbitar, minimakaroner och någon slags köttgratäng. 
 
Fick skypa med pappa och Karin ikväll och försöker att inte bli för frustrerad över att min telefon inte vill fungera. Förbannade iPhone...... Det typiska är ju att det är min väckarklocka! 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Ååååh vad mysigt det ser ut! :D Vill också ha så! (Och kanske mer kött?!)

Svar: Hahah ja, det var så mysigt!!! Vad är grejen med din familj och inget kött?????
Johanna Dahlborn

2 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Haha, vilken spännande middag! Plus att ljus gör ju verkligen allt mysigt. Jag önskar jag kunde äta med mina barn, men det är helt enkelt omöjligt. Har sådant fullt sjå med att mata och se till att de äter, att jag själv inte skulle ha någon matro.

Svar: Ja!
Åh, vad synd ändå :/ det är mysigt att äta med dem när dem är snälla.... :')
Johanna Dahlborn

Kommentera här: