Decouvrir.

Förutom testat att parkera med varningsblinkers så har jag idag:
  • Upptäckt det ENORMA Carrefour + shoppingcentrum som ligger en kvart bort med bil
  • Gått i skolan
  • Skypat
  • Vikt kläder samtidigt som jag tittade på Sex and the City på franska. Så kul. Det första som sades när jag satte på tv:n var: Baisez-moi. Och det var typ det enda jag förstod... Men mer dubbade serier tack! 
  • Kört Clement till bokhandeln, det var här jag utövade den magiska konsten med varningsblinkersarna (första gången idag var när mormorn gjorde, lär mig av de bästa!)
  • Spelat kula med Vic medan vi väntade på att badet skulle fyllas. 
  • Ätit mat och viskat med mormor om hur bra middagen gick, och diskuterat morgondagen. 
Väntar nu på att Fredrik eventuellt får internet så jag kan skypa med min Nestor, sedan ladda inför en lång onsdag och FÖRHOPPNINGSVIS chokladbollar. 
 
Mumma. 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Såååå fin du är <3

Svar: Du är fiiin <3
Johanna Dahlborn

Kommentera här: