Shakespeare and Co.

När pappa kom så sa han att han hade en egen minibucketlist, och en av punkterna var att besöka Shakespeare and Company; en engelsk- och antikbokhandel - Något jag missat på min egen lista.
 
Tyvärr var inte hela bokaffären öppen, men den återöppnar på fredag! Pappa hittade inte boken han letade efter men jag hittade två stycken, en nyutgiven och en antikvitet. Och de var precis de jag letade efter. 
 
 
Ska nog ta mig tillbaka hit när hela affären är öppen och spana i alla skrymslen och vrår. 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Omg, tänkt och gå dit men vill planera en heldag och sen att jag kan gå runt i tretusen timmar o inte massa folk iväg... hahah, vare awesome?! :D

Svar: Vi kan åka dit när de återöppnar o ba kolla!
Det var coolt!!!!
Johanna Dahlborn

Kommentera här: