Lite kort julkul.



Efter att ha jobbat hela eftermiddagen så bar det av i flygande fart till La Defense där jag mötte upp Maria, Lovisa, Merel, Elin, Hanna och Fatima för att slänga i mig pasta till middag. Tanken var att vandra runt på julmarknaden hela kvällen men den stängde fem minuter efter att vi gått in. Men jag och Maria hann köpa varsitt kanderat äpple i alla fall! 

Vi velade sedan med att åka in till Paris och möta upp Elin, Fatima och Hanna som lämnat oss tidigare, stanna i La Defense, eller åka hem till Maria. Det blev det sistnämnda och tillsammans med chips och kakor hoppade vi på tåget hem till henne! 

Det blev en mycket lyckad kväll och vi var tre glada men trötta tjejor som gick därifrån mitt i natten - och efter en lång promenad hamnade jag tillslut i min säng. 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Så söt jag dör. Och tack för igår, behövdes!

Kommentera här: