Je suis arrivé.

Nu har jag varit på fransk mark sedan klockan tio. Blev hämtad av min värdmamma på flygplatsen och fick veta att barnen inte kommer förrän på lördag, så jag har två dagar som jag har tid att lära känna huset, lära mig bilen, och hur allt funkar. 

Franskan är lite knackig så vi har mest pratat engelska, jag gör mitt bästa för att förstå franskan, men det blir nog bättre snart! De pratat så snabbt! 

Har packat upp alla mina saker och lagt kläder i lådor, förstår inte riktigt att jag ska bo här i de kommande tio månaderna?!? Det är helt otroligt! Men det kommer bli så kul, och jag ser fram emot att träffa barnen! 

En bild från Arlanda imorse innan jag reste. Insåg när jag lämnat väskorna i bagage-dropen att jag glömt låsa den orangea, men den klarade sig, och det var ingen övervikt!!! Hurra! 


Kommentera här: