Grinfest.

Nu åker jag snartsnartsnart. Ligger i sängen och ska sova, klockan ställd på übertidigt. 

Så vad gjorde jag, sista dagen? 

• gick till ungdomsmottagningen 9.30 för att fixa piller.
• packade ihop det sista i mina väskor.
• städade mitt rum och bäddade rent.
• sa hejdå igen till Julia som tittade förbi
• träffade Alexandra, och när hon kom till mig så tittade vi på youtube videos, spelade dataspel och åt mat. 
• Fredrik kom också, hjälpte mig att rensa datorn på bilder och mös med mig och Alex. 
• åt stuvade makaroner och falukorv. 
• Pappa och Karin kom förbi för att hämta mina hemnycklar, men vi blev så upptagna i att säga hejdå (jag grät) så pappa fick komma tillbaka och hämta dem!
• sa hejdå till Fredrik och Alexandra, eller okej, det är inte hejdå, för alla hejdån är egentligen "vi ses snart", men det är sorgligt ändå. Grät lite till och kramades. 
• duschade. 
• packade handbagaget och packade om lite ytterligare. 

Min nestie och min babe. Så jävla fina. 


Kommentera här: