Je suis revenue!

Hallå alla vänner och så som tappert klickat sig in på min tomma blogg under julhelgen. Nu är jag tillbaka! 
 
Jag har haft två otroligt bra veckor hemma och bara myst med mina nära och kära - det var ganska jobbigt att åka tillbaka igår.. Men har samlat mig och är taggad inför det som nu blir "den långa perioden". Så mycket att se fram emot i vår, och jag har saknat "mina" små barn när jag varit borta. De flesta vänner kommer tillbaka imorgon men som tur är är jag inte ensam här; igårkväll hann jag med att hänga med både Sierra och Malin och idag blev det Quatre Temps med förstnämnda. 
 
Är lite förvirrad över ljuset här, klockan är snart fem och det skymtar blå himmel - hemma skulle det ha varit bäcksvart nu.... Så tror att klockan är typ ett. 
 
Här är några små bilder från jul och nyår iaf: 
 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

BABE, så fint du verkar haft det. <3

Svar: Ja. Alldeles, alldeles underbart... <3
Johanna Dahlborn

Kommentera här: