Parc du Buttes Chaumont.

Emelie la fram förslaget att vi i Bloggmaffian skulle åka till Parc du Buttes Chaumont, en av Paris finaste parker som ligger i Belleville. 
Och efter cirka tio minuter kan jag nog säga att det var en MYCKET fin park. 
 
Det tyckte de andra bloggisarna också. Many pictures where taken this day..... *bloggskadade*  Så här kommer ett utbud: 
Alltså.
Sacre-Coeur basilikan såg så maffig ut på sin kulle. Svårt att få på bild. Förstår i alla fall varför Emelie hade detta på sin Parisbucketlist, kul att få dela det med henne! (Och de andra tjejerna såklart!) 
 
 

Kommentarer:

1 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Ååh, det var så fint! Så glad att jag åkte dit, och att jag fick sådant eminent sällskap! (till dess att min socialitet satte stopp för sig själv där i slutet, ber om ursäkt för det. eheheh).

Men hade verkligen riktigt kul. Tack! *inlägget kommer upp imorgon*

Svar: Är så glad att jag följde med! Äsch, min med! Gör inget alls :D

Tack själv fina du. <3
Johanna Dahlborn

2 NOORA ^^.:

skriven

Tack för idag gulle du! :D <3

Svar: Tack själv finaste Nora! :D <3
Johanna Dahlborn

3 Mariekexet:

skriven

Sååå fin dag, hahah charmig bild på mig... Chokladtoken fångad in action, haha... Men så fint verkligen :D

Svar: Hahah jaaaa <3
Måste ju fånga dig i ditt esse ;)
Johanna Dahlborn

Kommentera här: