Hemmamiddag.

Efter en heldag av runtstrosande så blev vi sugna på att laga middag hemma - lika bra att passa på eftersom det bara är jag och modern i huset just nu. Så vi gled in på Monoprix för att köpa Cordon Bleu, en vardagsmatsrätt som jag ville visa. Inne i butiken hittade vi också en bok för "Mugcakes salés" och huxflux låg den och ingredienser i matkorgen. 
 
En mugcake tillagar man alltså i en mug, i en mikrovågsugn. Plus simple, mais très bon... 
 
Och till efterrätt blev det: 
Varsin halva av denna underbara skapelse! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

ÅH FY VAD GOTT! Ge mig!!

Svar: Hahahah åh! Kan ha det som mysmiddag en dag ;)
Johanna Dahlborn

2 Alexandraaaaaa :

skriven

Hahaha jag älskar mugcakes, perfekt för en latmask som mig ;)

Svar: Jaa! Så bra juuuu :')
Johanna Dahlborn

Kommentera här: