d'Orsay.

 
Igår var jag på Musée d'Orsay med Sierra, Sinny, Merel, Hanna, Marie och Vera. Vi tittade på konst. För muséet är ett konstmuseum, konstigt va? 
 
Nej men de hade en utställning med Sade - typ snubben som uppfann sadismen. Eller där det kommer ifrån. Det var intressant, väldigt speciell och massa erotisk konst genom tiderna. Sedan blev det Van Gogh och Monet. Nästa gång jag går det ska jag nog titta lite mer på impressionisterna, det blev lite hastigt! 
 
Påvägen mot tunnelbanan hittade vi en spännande vägg och jag bar Merel på mina axlar - bildbevis ska försöka fås av Hanna! Och i mörkret åkte jag hem till min fina Lovisa där vi åt skräp och sov. 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Ååååh, så avis att jag inte kunde joina (eller ju kunde ju det nu i efterhand -.-) ser såååå mysigt ut <3 Men annan gång! Låter som värsta toppendagen juuuu... :(

Svar: Jaaa :((((( Vi kan gå tillbaka FÖR DET ÄR GRATIS <3
Johanna Dahlborn

Kommentera här: