Coucou.

JAG LEVER. Men har inget liv. 
 
Bah. Jo det har jag, men har bara inte så mycket att skriva i veckorna. Speciellt inte den här veckan som varit väääldigt jobbig faktiskt. Vic har varit orolig och det har krävt mycket tid. 
 
Men jag kan berätta vad jag gjort idag: 
  • Gick upp 06.48 för att väcka Vic 06.50
  • For till skolan vid 07.50 för att komma först av alla
  • Var först
  • Frös och spelade kula och var nöjd över att den lilla plutten hade skyndat sig och klätt på sig snabbt
  • Pratade med Lovlov
  • Åkte hem
  • Vek tvätt
  • Arrangerade tvätt
  • TVÄTT
  • Gick till skolan
  • Köpte garn på vägen
  • Fikade 
  • Var i skolan
  • Åt crêpes och sa hejdå till Marie från Tyskland som lämnar oss på söndag 
  • Gick hem 
  • Hämtade barn
  • Lekte med barn
  • Körde barn
  • Hängde med badande barn
  • BARN
  • Åt mat
  • Sitter här 
Vet att ni älskar listor. Imorgon blir det kuligt för då blir det bla pannkakor och bio!!!!!! 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

DU ÄR SÅ FIN SLUTA

Svar: Du är ja!!!
Johanna Dahlborn

2 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Asch, jag känner igen det där... Har själv en riktigt jobbig period med mina pojkar just nu, och det är enormt tärande. Man får försöka se det som en fas, ich bara härda ut, göra sitt bästa... :)

Jag utmanade dig i min blogg, att vara på mina to egenknåpade frågor. Vill du vara meeed?

Svar: Jo... det är det man får göra :')
Yes! Will do.
Johanna Dahlborn

Kommentera här: