Noël, noël.

Vaknade klockan sex imorse och kunde inte somna om på något vis. Även om flyget hem går fem i sju så har resfeber och rastlöshet krupit i kroppen hela dagen - vilket resulterar i att jag sitter vid gaten redan nu. Det gör dock inte mig så mycket, tycker att det är skönt, för jag kan slappna av nu när jag är här. Veta att jag inte behöver stressa eller oroa mig för försenade tåg. 
 
Åh. Hemlängtan är så oundvikbar just nu. Och jag ursäktar mig för att det varit en tråkig blogg på sistone, men jag har inte gjort något kul värt att skriva om! Dagarna innan lovet har gått mycket bra och jag ser fram emot att komma tillbaka nästa år(!). 
 
Får se hur mycket uppdatering det blir över jul och nyår - jag är ju faktiskt inte i Paris då, vilket bloggen är till för! ;) 
 
 
Men för nu: Joyeux Noël et bonne année! 
 
Fyra månader avklarade - six to go. À bientôt mes amis. 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

bae <3333

Svar: ;* <3333
Johanna Dahlborn

Kommentera här: