Pizzahäng.

Eftersom jag sprungit fem kilometer idag så var jag värd en fet jävla pizza. (Okej, jag är värd den även om jag inte sprungit pga det är mat pga det är pizza) Så jag och Alex, som kom och tittade och fotade loppet, åkte och hämtade Nathalie för att köpa pizza och sedan mysa hemma hos mig. 

Jag köpte kebabpizza med pommes på. Godaste som fiiiinns. 
Eller, just då i alla fall. Var så hungrig att jag dreglade. Så vi åt och pratade och mös tills det var dags för Natta att åka hem, sedan fortsatte jag och Alex med att mysa och kolla på gamla babyfilmer på mig. 

Kollar på mitt bebisjag och undrar om jag ändrats något ens?!? Förutom att jag kan prata och blivit vuxen.

Köttbullen och makaronen. 

Imorgon är det tre dagar kvar, hur gick det så snabbt?!? Så mycket att göra, så lite tid! 


Kommentarer:

1 Alexandraaaaaa :

skriven

JAG FATTAR INTE ATT DET HÄR HÄNDER. Svämmar över av ångest-mens när jag läser din blogg för att jag fattar att det är sista gången vi äter pizza tillsammans...
... på tio månader men ja du fattar. <3

Svar: Det är så läskigt. Men vi kommer äta pizza i Paris och titta på Eiffeltornet. Jag fattar allt B-) <3
Johanna Dahlborn

Kommentera här: