Brunch.

 
Lovisa hade efterfrågat en brunch, så vi gav oss iväg i ottan mot Paris och 18:e där vi hittade Les Petites Gouttes, som bjöd på biologisk brunch denna helgdag. Det var nästan FÖR gott. Och mycket värt att komma tillbaka till, speciellt till deras hommus med mynta i. Ojojoj. 
 
De har brunch varje söndag - à volonté (ät hur mycket du vill), och det ligger på en hyfsat rimlig prissumma på 23 euro. Det är ju ändå från 11.30 till 16.30 - så äta hinner du göra! Och bockat av en punkt till på min bucketlist har jag också gjort! 

Kommentarer:

1 Lovisa:

skriven

Insåg när jag gick in på deras hemsida att det står BUCOLIQUE inte biologique hahahhah!!! Står det på skylten också xD

Svar: HAHAHAHAHAHAHAH DÖR.
Johanna Dahlborn

2 Mariekexet:

skriven

Ååååååh fan vad gott <3 Typ dör. (Dock när jag första gången läste detta ville bara spy, HE HE... Men nu har hungern hittat tillbaks!)

Svar: Hahahah åh. Vi måste tillbaka dit!!! <3
Johanna Dahlborn

3 Alexandraaaaaa :

skriven

VI MÅSTE ÄTA BRUNCH NÄR JAG KOMMER!!!

Svar: Absolut bejb :*
Johanna Dahlborn

Kommentera här: