Pique-nique

Bonsoir! 
 
Är precis hemkommen från Au pair picknicken, och är såååå trött men glad! Har träffat massa andra svenska aupairer, bla några fler som bor i mitt område! 
 
Jag och Maria möttes i St. Germain och köpte lunch, eller jag köpte mackor (hon hade redan) och sedan köpte vi varsitt bakverk; jag köpte Flan (det var såååå gott) och Maria köpte en chokladbakelse (såklart hehe). Vi tog tåget till Auber och sedan tunnelbanan till Concorde och Jardin de Tuiliers där vi trodde picknicken var. Vi letade ett tag, men tillslut blev vi båda så hungriga att vi kände att det var bäst att äta först innan vi forstatte. 
 
Det visade sig att picknicken var på Quay de Tuiliers, på gången längs med Seine nedanför Louvren! Det var så sjukt mycket folk där från överallt, men vi satte oss med en grupp svenskar där det visade sig att många bodde åt våra håll. Det visade sig också att jag och en tjejs lillasyster gått i samma skola! Världen är liten... 
 
Här är några av tjejerna jag träffade idag! Maria och jag längst bak, sedan Lina, Lovisa, Emelie och Nora. (Noras bild!)

Kommentarer:

1 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Mycket stoj, men så kul! Tror verkligen detta är något som skapar bra kontakter och relationer mellan au pairer, för framtiden :D

Svar: Ja! Det var verkligen jättekul att få träffa er :D
Johanna Dahlborn

2 NOORA! ^^,:

skriven

Haha eller hur! Världen är SÅ liten! :)

Svar: Ja, verkligen!!!!
Johanna Dahlborn

3 Maria:

skriven

feeeeejnt

Svar: jaaaaa :3
Johanna Dahlborn

Kommentera här: