J'étudie.

Passade på att göra läxorna medan jag har en ledig stund. Har två stycken tills imorgon, visserligen inte så stora, men lite kluriga. Den ena var prepostitioner, (något jag har enormt svårt för) och det andra var att man skulle skriva tre fakta om sig själv. Tror jag. 
 
Har haft en väldigt lugn onsdag hittills. Var ute och sprang imorse (4,5 km), tvättade osv. Efter lunch mös jag i soffan med Vic och Clement framför Avatar (på franska), och nu är mormorn med Vic på la Clef. Så jag har "inget" att göra. Men väntar på att Clement ska komma hem så ska jag kolla om han och Alix vill göra chokladbollar...
 

Kommentarer:

1 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Ååh, vilken mysdag. Riktigt höstpassande, också. Blir nästan lite avis - själv har jag sprungit runt med två galenpannor och försökt hålla dem i styr. Nästan synd att jag inte har koppel, ehehe <3

Svar: Ja, det var verkligen mysigt! Hahah åh... ibland önskar man... ;)
Johanna Dahlborn

2 Mariekexet:

skriven

Duuuuktig :D låter som en skön onsdag!

Svar: Det var sååå skönt.... :')
Johanna Dahlborn

Kommentera här: