Sushi, encore?

Ouiiiii. Drog till sushiplanet idag med hör och häpna; HELA BLOGGMAFFIAN. Så mysigt att träffa alla gurls igen!
 
Dör på Maria i denna bild!!! Heheheh...
Fotocred till Emelie som ni ser nedan (på crêperiet där vi var tvungna att ta oss lite efterrätt). 
YÄÄÄ. 
 
Efter att ha visat Emelie crêperiet som hon hört så mycket om så tog vi tåget mot La Défénse, och Emelie mot hem, för att titta lite i köpcentret Quatre Temps. Det får ni se snart, och begrunda vackra bilder av Le Grande Arch! 
Den bästa, stämningsfulla låten för sushi helt enkelt. 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

HAHAHAHAHHAHA alltså alla dina bilder när jag äter?!? Typ dör.... Men var så hungrig!!! Kan väl bjuda på det, hahah... Och det var såååå gott, puss! <3 Snart igen :*

Svar: MEN DE ÄR SÅ BRA. Tack så mycket :* PUSS PÅ DIG <3<3<3<3
Johanna Dahlborn

2 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Såååå nöjd efter crêpes-besöket, det levde verkligen upp för förväntningarna! Och hädanefter slipper jag undra, för nu vet jag hur det är, och hur det ser ut (och förhoppningsvis hänger jag med flera gånger, teh).

Jag hoppas ni hade det supertrevligt i La Défense, själv svettades jag ruset av mig i Paris under mitt träningspass. Inte lika socialt, men gött ändå! :)

Svar: Åh! Vad glad jag blir :D Då tycker du om det lika mycket som vi :'))) Och det blir nog inte sista gången..... Måste ju prova alla (gotta catch them all).
Ja, det var synd att du inte kunde komma! Men inget går upp emot att svettas rejält!
Johanna Dahlborn

Kommentera här: