Mama's here.

 
Igårkväll samlade jag ihop alla mina sjuka kroppsdelar och åkte in till Paris för att möta mamma som kom med tåg från London. Lillmamsen som jag inte sett på sååå längeeee. Vi åkte ut till förorten i mörker och jag visade henne den skumma gången jag går hem från tåget - hon tyckte den var lite läskig. 
 
En lite mindre läskig promenad tog vi idag; den kända vägen upp till St Germain En Laye plus lite ytterligare utforskning av slottsparken, hade ingen aning om att den VAR SÅ STOR!!! Sedan blev det lite mer sightseeing för mamma, och även lite shopping i den exklusiva Galerie St. Germain samt en lunch som ni får se....
 
....i nästa inlägg.... 
 
 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Åååååh mysdag! Den är apstor och ger tid till en massa kyssande, hehe...... :$

Svar: Hehehhe...... I see what you did there.... ;)
Johanna Dahlborn

2 Alexandraaaaaa :

skriven

Så fin bild på mami!!! SAMT, vilken cliffhanger du gjorde där! Hahaha <3

Svar: Visst ;)))) <3
Johanna Dahlborn

Kommentera här: