Encore.

Anne, en dansk aupairtjej frågade om jag ville äta lunch på Crêperiet efter skolan idag, och eftersom jag hade lagom med tid och alltid är sugen på crêpes därifrån så tackade jag ja. Himla mysigt!!! 
 
Och alltså deras crêpes. Det finns olika "formules" och bla kan man få en galette och en crêpe för 12€. PERFEKT. Idag blev det en galette med potatis, karamelliserad lök, ost och skinka. Samt dagens crêpe; brownie, vaniljsås, glass och chokladbitar. 
 
Mera tack. 
 
Får mig att tänka på refrängen till denna låt:  
 

Kommentarer:

1 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Aaaah, men det ser ju inte nådigt gott ut! Mums! Men var är brownien? :O :O

Svar: Det var sååå gott... Brownien låg söndersmulad inuti :')
Johanna Dahlborn

2 Mariekexet:

skriven

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Skulle följt med, JÄKLARNS att man ska vara sjuk då :((((( Var den lika god som den ser ut, eller bättre?

Svar: JA!!!! Jag tog din plats xD för Anne bah: jag ska äta lunch med Maria. Och jag bah: nej. DEN VAR GODARE.
Johanna Dahlborn

Kommentera här: