Oops.

Jag insåg att jag inte bloggat på ett dygn. Har bara inte tänkt på det eller varit närvarande. 
 
Imorse gick jag ur dörren så fort jag vaknade i princip och när jag kom hem väntade en babysit, som trots ett skrikande barn och två sms till mamma som löd: ne se couche pas och pas de problems, så blev det tillslut det sistnämnda och jag delade lite marabou med Alix innan hon skulle sova. 
 
Spenderade hela dagen i Paris med fint sällskap och lite shopping - blev en lång t-shirtklänning som jag såg att Alexandra provat en gång och som var fin. Och jag fingrade också på junkfood-jumpsuiten som H&M har just nu som är såååå fin, och skön. 
 
Suddigt och luddigt och pizza och Merel. 

Kommentarer:

1 Mariekexet:

skriven

Ååååh finisar <3

Svar: Taaack <3
Johanna Dahlborn

2 Hanna:

skriven

Nej vad snygga jumpsuits...!

Svar: Men visst!!!
Johanna Dahlborn

Kommentera här: