Knappt ett dygn.

Imorgon när jag vaknar kommer det vara mindre än tjugofyra timmar kvar till avresa. 

Dagen har jag spenderat med att packa och titta på Cake Boss och Resan till Eldorado. På eftermiddagen åkte jag och moderskeppet iväg för att handla det sista; låga gummistövlar, strumpbyxor, ID-foton till mitt kommande resekort och vakumpåsar (något jag insåg skulle vara bra att ha när mina väskor började bli proppade). Hon körde mig sedan hem till fadern där jag åt min näst sista middag hemma: 

Surströmming. 

Så. Gott. 

Min farbror och bonusbrosa var där med vilket gjorde det till lite av en fest, men det är fortfarande jobbigt att säga hej då. Efter så många borde jag väl bli van? Grät nästan när jag gick ner i trapphuset, men får träffa pappa imorgon igen då han ska hämta mina hemnycklar, något jag inte lär behöva i Paris... 

Sovdags, lång dag och mycket att göra imorgon! (Om jag sover dåligt skyller jag allt på surströmmingen) 

Kommentera här: